wtorek, 6 sierpnia 2013

5000 wyświetleń ! + Coś tam ;P

OMG ! 5000 tysięcy ?!

JEJKU ! Jestem serio pod wrażeniem że blog doszedł do 5000 tysięcy SERIO !

Dawno sie nie udzielałyśmy ale gdy zobaczyłam na ilość wyświetleń to wiecie takie O.O SERIO ?!

W... piątek ? Tak chyba tak.. a z resztą. Nasza stara klasa urządziła sobie spotkanie :D
JA BYŁAM ! I KAŚKA ! Było serio fajnie.. pokąpaliśmy sie troszkę gdyż pojechaliśmy nad sławskie jeziorko :)
Opalaliśmy sie :P
Dary nie było gdyż była w Hiszpanii a Moni sie chyba nie chciało ale cóż.. dobrze było ich znów zobaczyć :D

odbiegając od tematu założyłam nowe opowiadanie na które was serdecznie zapraszam :) licze na jakąś opinie z waszej strony lub chociaż o głos w ankiecie :P Link

krótko ale ja tu jeszcze wpadne :D






JAK MIJAJĄ WAKACJE ? 

NUTA NA DZIŚ ODE MNIE DLA WAS :*
// Niella <3 !



1 komentarz:

  1. FAJNIE I CIEKAWIE PISZECIE, PRZYJEMNIE BO GRONO PRZYJACIOŁEK ;> CHĘTNIE OBSERWUJE I LICZE NA REWANŻ ;* ;P http://kasiastaa.blogspot.com/ ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń