czwartek, 25 lipca 2013

AaaaAaaa.. Witam :D

No hejeczka  :>
Coś tu pusto ostatnio widzę :p

Jak tam mijają wakacje ??? Co ciekawego robicie ????

-U mnie można powiedzieć, że nawet jest fajnie. Nawet zaczełam czytać książki :D Jeśli interesują was książki o narkotykach polecam 3 książki są świetne :D
1."Hera, moja miłość" Anny Onichimowskiej
2."Lot Komety"
3."Demony na smyczy"
wszystkie 3 napisała Anna Onichimowska :D
 

Niedawno dowiedziałam się że jadę do taty na tydzień :) jupi!! (kierunek Niemcy) :> 

Planuję zrobić wielkie ognisko zaprosić resztę dziewczyn kilku znajomych i świetnie się bawić jedną albo więcej nocy :D Po prostu się stęskniłam za tymi 3 mymi Gamoniami :D












A u Was jak tam ?? Jak minoł prawie cały pierwszy miesiąc wakacji ?? Pochwalcie się :D 
~//Kasia>.<




1 komentarz: