sobota, 11 maja 2013

Spuźnione praktyki :P

Jak dziewczyny ostatnio już kilka razy pisały byłam na probnych praktykach w zakładzie fryzjerskim.. BYŁO SUPER !  Jak na zamiatanie podług to było serio fajnie :D
 Więc tak..
Najpierw kazały mi zamiatac potem patrzeć i sie uczyc jak sie myje głowe xD ( Jakbym nie umiała myc włosów xD ) ale spoko :D Potem miałam nabijać jakies wałki na takie cos drewniane i podawac takiej pani xD potem kazały mi podawać igiełki.. nie wiem co to było robione ale podawałam te igiełki xD Oczywiście ciągle zamiatałam.. :D Więc mam już chyba wprawe w tym zamiataniu ! :P

Jak byłam pierwszy dzień to nie było czasu by usiąść tyle było osób.. xD przyszedł nawet taki sliczny chłopak który był podobny do Bieberka :D To znaczy nie przyszedł do zakładu bo otworzył tylko drzwi zaglądnął do środka i uciekł xD Nie wiem czemu ! co tam jeszcze było... cały czas latałam z miotłą.. a nastepnym razem jak byłam to prawie cały czas sobie siedziałam bo nie bylo tak duzo ludzi.. więc to chyba na tyle.. jak chcecie się czegoś dowiedzieć związanego z tymi praktykami to pytajcie xD chociaz wiem że nie będziecie pytac :P

Zapomniałabym ! PRZYJELI MNIE NA TE PRAKTYKI :D

* Ja: pisze sie miotłą czy miotłom?
Dara: nie mam pojęcia.. a co piszesz do Maćka, że oberwie miotłą ?*

Jejku czemu ja nie mam normalnych przyjaciół ? i Normalnego życia?



 A wy kim chcecie być ? Ja tak ogólnie to stylistką :) ale od fryzjerstwa zaczynam :P

/ Niella ;*

3 komentarze:

  1. Nie śmiej się ze mnie droga koleżanko ;P /Dara

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę nauczycielem niemieckiegolub architektem zieleni. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie to planuję fryzjerstwo napiszesz o praktykach trochę więcej? Nie wiem o co zapytać, bo nie znam się na tym, nigdy nie byłam na praktykach :p

    OdpowiedzUsuń