czwartek, 4 kwietnia 2013

Wybór szkół

Heja >.<
Przyznaję się, nie mam nic na swoją obronę. Tak, zaniedbałyśmy bloga, znaczy w sumie ja XD Przepraszam! Wybaczcie, proszę, błagam!


W każdym razie niedługo testy gimnazjalne -,- Kurcze, po co?!
Niedługo też będziemy musiały wybrać sobie szkoły....
Wiem, że Niella idzie do zawodówki; Miśka do liceum; Kasia do technikum; a ja też do liceum :)
Każda z nas gdzieś indziej.... :/ Ale i tak będziemy się przyjaźnić i spotykać kiedy tylko się da!
Dzisiaj u nas w szkole był dyrektor z dwójką nauczycieli ze szkoły, do której wybiera się Niella, namawiali nas żebyśmy przyszli do ich szkoły :)

A Wy, gdzie się wybieracie po swoich szkołach? W której klasie jesteście? Macie plany na przyszłość? Kim chcecie być?

/Dara

2 komentarze:

  1. hmm ja już studiuje, ale nie wiem co Ci doradzić idź tam gdzie jako tako podpowiada Ci rozum. Z tego co mówią, technikum fajniejsze, choć ja moje liceum wspominam niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej chwili jestem w I klasie gimnazjum, ale już myślę o tym gdzie pójdę po gimnazjum. :) Chciałabym iść do szkoły teatralnej, ale nie jestem pewna czy ona nie jest płatna, jeśli tak to niestety idę do zawodówki na kierunek kosmetyczno-fryzjerski. :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam! http://natonator.blogspot.com ^_^

    OdpowiedzUsuń