sobota, 23 lutego 2013

Dni z Kalendarza ;*

WOW !!

Kasia dodała post!!

Święto normalnie xD

Wiecie co? Ostatnio przeglądałam sobie kalendarzyk, który siostra kupiła w gazecie i są tam wszystkie te fajne święta :DD
I nawet je tu dla was napisze :D
 Oczywiście nie wszystkie xD Tylko te co tu mam

31 stycznia- Międzynarodowy Dzień Przytulania
7 Luty- Tłusty Czwartek
9 Luty- Międzynarodowy Dzień Pizzy, Moje Urodzinki :DD
12 Luty- Ostatki- Koniec Karnawału
13 Luty- Popielec
14 Luty- Walentynki 
17 Luty- Dzień Kota
8 Marzec- Dzień Kobiet
17 Marzec- Dzień Świętego Patryka
20 Marzec- Dzień Bez Mięsa
21 Marzec- Pierwszy Dzień Wiosny, Dzień Wagarowicza
24 Marzec- Niedziela Palmowa
28 Marzec- Wielki Czwartek
29 Marzec- Wielki Piątek
30 Marzec- Wielka Sobota
31 Marzec- Wielkanoc
1 Kwiecień- Poniedziałek Wielkanocny, Prima Aprilis
22 Kwiecień- Międzynarodowy Dzień Matki Ziemi
29 Kwiecień- Międzynarodowy Dzień tańca
30 Kwiecień- Urodziny Kasi :DD
1 Maj- Święto Pracy
2 Maj-  Dzień Flagi RP
3 Maj- Święto Konstytucji 3 Maja
9 Maj- Dzień Unii Europejskiej 
18 Maj- Międzynarodowy Dzień Muzeów
19 Maj- Dzień Dobrych Uczynków
26 Maj- Dzień Matki
30 Maj- Boże Ciało
1 Czerwiec- Dzień Dziecka
3 Czerwiec- Dzień Dobrej Oceny
6 Czerwiec- Światowy Dzień Pocałunku 
13 Czerwiec- Święto Dobrych Rad
15 Czerwiec- Urodziny Dary :DD
21 Czerwiec- Dzień Deskorolki
23 Czerwiec- Dzień Ojca
1 Lipiec- Dzień Psa
4 Lipiec- Święto Hot Doga
15 Lipiec- Dzień Bez Telefonu Komórkowego
1 Sierpień- Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego
6 Sierpnia- Dzień Musztardy
13 Sierpień- Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych
15 Sierpień- Święto Wojska Polskiego, Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny
1 Wrzesień- Dzień Blogów
11 Listopad- Urodziny Miśki ;DD

WOW ! Dużo tego a nie wszystko ale na tym kończy sie kalendarzyk xD
 troszke nudne ale szczerze to nie znałam prawie większości tych " Luźniejszych" świąt :DD

Musze Wam coś powiedzieć :DD
KASIA MA CHŁOPAKA!!
Ma na imię Krzysztof i jest 2 lata młodszy :D
Słodka z nich para Wiecie :DD

Dara coraz częściej bawi się Paintem ale teraz bardzo spodobało mi się jej arcydzieło :DD A oto ono: 



Wam też się podoba?



Ulepiłam dziś bałwana nawet 2 !
wyszły odjazdowo! Pomagali mi w tym na samym końcu kuzyni Kamil <16lat> i Michał <18lat> !!

chcecie zdjęcie? a  po co ja sie pytam :DD 

 JEJ MOI KOCHANI KUZYNI SA BARDZO KREATYWNI... NIE UWAŻACIE ?

Jak w szkole?


Macie chłopaka? Dziewczyne?

Lepiliście bałwana?


PS.! MAMY PONAD 3000 WYŚWIETLEŃ !
KOCHAMY WAS ;***

/ Niella ;*

1 komentarz:

  1. Hahaha świetne bałwany :D
    Zapraszam do mnie: http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń