piątek, 25 stycznia 2013

Samoloty ;D

Hejoł ;)
Pokażę Wam dzisiaj samoloty. Mój i Nielli, bo nie wiem, czy Miśka i Kasia w końcu zrobiły ;D
To taka praca na lekcję techniki na piątek. No! W końcu do szkoły! Może tylko ja się cieszę, ale co tam ;P
Aeroplany dla fejmus Directionerek i Belieberek >.<
To jest model jakiegoś Rosyjskiego samolotu AN-2 jak się nie mylę. *Moja wiedza* XD Dobra, nie rozpisuję się, bo jeszcze coś głupiego napiszę, jak cały wieczór....

Ten jest mój, chociaż coś szuję, że jeszcze nie skończyłam ;D Muszę dopisać pewne nazwisko *.*


Ten jest Nielli. Ey! Flagę ma świetną ^^





A skoro już zgrywałam zdjęcia, to pochwalę się też moją klapką do telefonu. A co? ;D


Podobają się?? Też robicie takie rzeczy na lekcjach??
/Dara

2 komentarze:

  1. fajny pomysł z tymi samolotami :d
    A obudowę jak zrobiłaś ?
    http://my--crazy--stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń