piątek, 18 stycznia 2013

Hejka !

;*

Pod ostatnim postem padło pytanie czy jesteśmy Directionerkami.
Owszem jesteśmy, trzy z nas :D Ja < Niella>, Dara i Miśka :)
Kasia jako jedyna nie. Gdy słuchamy ich piosenek to ona zawsze wyzywa ich. I wtedy zawsze dostaje w łeb :D
Ale my mamy to gdzieś ;P. Choć mnie to troszke wkurza. 

Dziś taka dziwna sprawa. Bo właśnie powiedziałam koledze że pomoge mu znaleźć dziewczyne. Ale TT nie pomaga i Ask też...
Więc może wy pomożecie? Jeśli tak to piszcie w komentarzach ile macie lat i skąd jesteście oraz jak macie na imię. Możecie podac swojego FB, TT i Aska :D

Ja dostałam pozwolenie na podanie jego Fb więc prosze ;P

http://www.facebook.com/dominik.okupnik

Mam nadzieję że ktoś jednak się zgłosi xD
Tu jest mój adres na poczte. wiec możecie tam pisac jeśli tu nie chcecie 

danielka973@o2.pl

Z góry Dziękuje :)

A to fotka dla fanów 1D :D
Wiecie o co chodzi ?



Niella ;***



3 komentarze: