piątek, 4 stycznia 2013

Ferie ;)

Hejoł ;)
Co tam u Was?
Dawno nic nie pisałyśmy, jakos tak samo wyszło....
Kiedy macie swoje ferie?? Macie już jakies plany??
Bo my za tydzień, znaczy od 14.01.13r. ;)
I zaplanowałyśmy wszystkie wyjazd na lodowisko do Głogowa i do kina na jakiś fajny film ;D
Poza tym chcemy zrobić wspólnego twittcama (czy jak to tam się pisze). No i musimy jeszcze nagrać filmik na bloga. #Zapracowane ;P

Macie tweetera?? Podajcie nazwy w komantarzach ;) Oglądałybyście naszego tc??


 
I taki tam tc Niallera ;D

/Dara

4 komentarze:

  1. nie mam twittera ale chcę sobie założyć ; )
    ja mam ferie aż 10.02 ;/
    http://my--crazy--stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam jeszcze planów na ferie, ale coś się wymyśli :D:D
    Zapraszam do mniee

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie fajnie, że już macie ferie. :) Ja mam dopiero 28 Stycznia. :( Ajajajaj. A u was jest śnieg? U mnie ani grama. :( I nie mam jak na lodowisko iść bo mam w mieście tylko koło galerii ale z powodu braku śniegu, a dzisiejszego deszczu ono jest zamknięte. :( Zapraszam do mnie: http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń